Pages

Tuesday, August 23, 2016

Gem de smochine cu rozmarin

Mi-am dorit acest gem ca si acompaniament pt toate branzeturile mature cu care ne incantam din cand in cand. Cum rozmarinul se combina foarte bine cu gustul smochinei am ales sa il adaug si in gem. Nu imi pare rau deloooooc!!!:)

Am folosit 2 kg smochine taiate in jumatate, sucul de la o lamaie mare, 500 gr zahar si 4 ramurele mici de rozmarin proaspat. Este un fruct foarte dulce si cu un continut ridicat de pectina, asa incat m-am decis sa folosesc doar 500 gr zahar, contrar insistentelor sotului de a folosi 1 kg, precum se face:).
Si din nou nu imi pare rau deloooooc!!!!
Chiar am sa incerc unul fara zahar si cu tot felul de condimente. Asa ca stay tuned:)


Le-am pus toate la fiert, la foc moderat amestecand din cand in cand. Cand vedeti ca a scazut de tot si e gros opriti focul si il puneti in borcane. Mie mi-au iesit 3 borcane din aceste cantitati. 

Savurati! Giovanna

No comments:

Post a Comment